Vanliga frågor (FAQ)

Beställning

Nej, du kan också beställa som gäst utan att registrera dig. När du skapar ett kundkonto kan du dock enkelt se alla dina beställningar och deras leveransstatus.
Om du har glömt ditt lösenord kan du enkelt skapa ett nytt lösenord via funktionen Glömt lösenord.
Direkt efter att vi har tagit emot din beställning kommer du att få en orderbekräftelse av oss via e-post. Om du har skapat ett kundkonto kan du se din beställning där direkt efter att du har loggat in.
Det går tyvärr inte att lösa in en rabatt i efterhand. Använd helt enkelt rabattkoden när du beställer hos oss nästa gång.
Vi vill att ditt paket ska komma fram så snabbt som möjligt. För att kunna erbjuda så korta leveranstider som möjligt förbereds din beställning för frakt direkt. Så snart din beställning har tagits emot kan vi inte längre ändra adressen och inte heller göra andra ändringar/annulleringar.
Du har 30 dagars öppet köp, vilket betyder att du har 30 dagar på dig att skicka tillbaka produkter som du inte vill behålla. Observera att öppet köp endast gäller artiklar med oskadade hygienförseglingar. Självklart kan du ta ut produkten ur förpackningen för att känna på den, kontrollera kvaliteten/färgen, etc.

Vill du byta varan ber vi dig att helt enkelt beställa produkterna som du vill ha och skicka tillbaka de andra. Du hittar mer information om detta under retur och ångerrätt.

Betalning

Hos oss kan du välja mellan många olika och flexibla betalningssätt. Du hittar en översikt här: Betalningssätt
När vi har skickat din beställning kommer du att få en faktura direkt från Klarna via e-post. Du kan när som helst logga in på Klarna portal för att se din faktura.
Klarna utför olika personliga kontroller under beställningen och avgör sedan vilka betalningssätt som ska finnas tillgängliga för dig. Vi har tyvärr inget inflytande på detta och kan inte ändra/anpassa någonting. I så fall ber vi dig att välja ett alternativt betalningssätt.

Leverans & frakt

Mer information om våra fraktkostnader (inkl. länder och leveranstider) hittar du här: Leveransinformation
Alla beställningar som tas emot före kl. 15 på arbetsdagar skickas vanligtvis samma dag. Leveranstiden visas när du gör din beställning. Du kan också se den här: Leveransinformation
Direkt efter att din beställning har skickats, skickar vi en leveransbekräftelse till dig via e-post med all information om hur du spårar ditt paket.
Kontakta vår kundservice via e-post med tydliga foton som visar problemet och en detaljerad beskrivning genom att skriva till:
Det kan ta några timmar innan spårningsnumret blir aktivt och ditt paket skannas på logistikcentret. Oroa dig inte! Kontakta vår kundservice via e-post om leveransstatusen inte har ändrats efter tre dagar genom att skriva till:

Retur & återbetalning

Du har 30 dagars öppet köp, vilket betyder att du har 30 dagar på dig att skicka tillbaka produkter som du inte vill behålla. Observera att vi endast tar tillbaka artiklar med oskadade hygienförseglingar.

Fyll i hela det bifogade returformuläret fullständigt ut och bifoga den till paketet. Returadressen står även skriven på formuläret.

Du hittar mer information om detta under retur och ångerrätt.
Ja, du måste betala fraktkostnaden för returen.
Vi försöker att hantera alla returer inom en vecka efter mottagandet, men är ofta mycket snabbare. Återbetalningen sker på samma sätt som du betalade och direkt efter att din retur har hanterats.