Vi förstår att det kan finnas tvivel när man köper äkta hårförlängningar på grund av de många olika erbjudandena. Vi står för absolut premiumkvalitet och vill därför följa våra ord med handling:
- Vi ersätter dina förlängningar kostnadsfritt om de blir trassliga eller toviga.
- Optimal (bekymmersfri) vård för maximal livslängd av dina förlängningar med vår vårdserie → Visa vårdserien
- En trygg känsla vid köp och vi ser fram emot att övertyga dig om vår kvalitet efteråt.
Köp och använd bara vår 3-delade vårdserie (schampo, balsam & hårmask) för dina äkta hårförlängningar och få vår kvalitetsgaranti* inkluderad i 3 månader.

Extensions Special Care Set
Ett set med intensiva, uppbyggande och närande produkter från vår Intense Care-vårdserie för långvarigt friskt utseende, optimalt näring för hårförlängningar.
Till artikeln* Garantivillkor
Garantin gäller från inköpsdatum och är giltig i 3 månader. Om dina äkta hårförlängningar, trots användning av vår 3-delade vårdserie (schampo, balsam & hårmask), visar tovning eller trassel i längderna och topparna, ersätter vi dem med en likvärdig artikel så snart de skadade förlängningarna har returnerats till oss. Garantianspråket existerar endast om förlängningarna är obrukbara. Ren slitage, som splittrade toppar, torra toppar eller håravfall, täcks inte av garantin. Kontakta följande garantigivare vid garantianspråk:
Elegance-Hair GmbH
Gewerbepark Chammünster Nord A 2
93413 Cham
Tyskland
Garantianspråk är uteslutna vid skador på varorna orsakade av:
- Användning av vårdprodukter från andra tillverkare
- Permanent
- Färgning/toning/blekning
- Felaktig applicering eller borttagning av förlängningar
- Felaktig användning
- Avsiktlig skada
För att göra anspråk på garantiservicen måste garantigivaren på begäran tillhandahålla ett inköpsbevis för den 3-delade vårdserien (schampo, balsam & hårmask) och de äkta hårförlängningarna (t.ex. genom att bifoga en kopia av den ursprungliga fakturan med de skickade varorna). Inköpet av vårdserien får inte vara mer än 3 månader sedan. Vi ber om förståelse för att vi kan avvisa garantiservicen utan att tillhandahålla inköpsbevis, eftersom detta fungerar som bevis för beräkningen av garantitiden. Dessutom måste namn och adress för säljaren tillhandahållas om dessa uppgifter inte framgår av det överförda inköpsbeviset eller om uppgifterna inte längre är aktuella. Garantihanteringen är i alla fall kostnadsfri genom att tillhandahålla en motsvarande returetikett.
Vi vill påpeka att alla lagstadgade rättigheter för fel inte begränsas av detta garantilöfte och kan göras gällande utan kostnad. Eventuella befintliga lagstadgade garantirättigheter gentemot oss förblir oberörda av detta garantilöfte därefter.